Mi ez az oldal?

Magor József Sándor Hegedűs

____________________________ Hasznos tanácsokat, tapasztalatokat, élményeket, írok itt le. ERASMUS cserediák programmal kerültem egy évre Németországba. Ezen a blogon keresztül informálom az otthoniakat.

Friss topikok

  • magor: Küldök majd át tervlapokat hogy megtudd nézni, vannak még szép részei :) (2011.01.27. 23:24) Alvás lessz ! 10 percen belül ... :D
  • magor: Neked fagyhalál előjelei a puszta gondolatától is. :) (2011.01.26. 09:34) Patakzik a levegő
  • magor: Azért mert ez már fentről készült! :) (2011.01.21. 16:56) Sony Center behatolási útmutató :)
  • magor: Lehet félreérthetően fogalmaztam, csak a bal alsó kép készült modellről, a többit valóságban fotóz... (2010.12.22. 20:38) Miniatur Wunderland
  • magor: Hehe, jól érezted, az a következő post lessz.:) most értem haza Hamburgból a Miniatur Wunderland-b... (2010.12.19. 21:27) Apróságok

2011.07.28. 21:55 magor

Éjjeli fény

Kissé aktualitását vesztette már ez a bejegyzés de régen tervezem hogy megírom. Itt északon  a június vége számomra furcsa meglepetést tartogatott, ekkor vannak ugyanis az év leghosszabb napjai. Wismar majdnem 1000 km-rel északabbra van az egyenlítőtöl mint Magyarország így itt a nappalok jóval hosszabbra nyúlnak mint otthon. Érdekes hogy 22-23 órakor még világos van odakint. 23 és 24 óra között lehet azt mondani hogy már besötétedett, ez függ az aktuális felhőmennyiségtől is  természetesen.
De ez még semmi hiszen későn megy le és korán jön fel, 3 óra előtt hajnalban már kezd világosodni!  Mikor éjszaka voltam dolgozni ezt gyakran átéltem.  Egyszer láttam egy különös égi jelenséget éjjel 1-2 óra között. Az ég alján egy világos hosszu sávot a horizont felett. Közvetlen a horizont vonal felett sötét sáv volt, felette pedig ez a világos sáv, szokatlan, soha nem láttam még olyat :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://followmagor.blog.hu/api/trackback/id/tr373108404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása