Mi ez az oldal?

Magor József Sándor Hegedűs

____________________________ Hasznos tanácsokat, tapasztalatokat, élményeket, írok itt le. ERASMUS cserediák programmal kerültem egy évre Németországba. Ezen a blogon keresztül informálom az otthoniakat.

Friss topikok

  • magor: Küldök majd át tervlapokat hogy megtudd nézni, vannak még szép részei :) (2011.01.27. 23:24) Alvás lessz ! 10 percen belül ... :D
  • magor: Neked fagyhalál előjelei a puszta gondolatától is. :) (2011.01.26. 09:34) Patakzik a levegő
  • magor: Azért mert ez már fentről készült! :) (2011.01.21. 16:56) Sony Center behatolási útmutató :)
  • magor: Lehet félreérthetően fogalmaztam, csak a bal alsó kép készült modellről, a többit valóságban fotóz... (2010.12.22. 20:38) Miniatur Wunderland
  • magor: Hehe, jól érezted, az a következő post lessz.:) most értem haza Hamburgból a Miniatur Wunderland-b... (2010.12.19. 21:27) Apróságok

2010.12.21. 00:50 magor

Miniatur Wunderland


Hétvégén a Hamburgi Miniatur Wunderlandban jártam. Úgy kell elképzelni mint egy várost, amit mikroszkóp alá tettek. Tulajdonképpen ezek terepasztalok, és a vonatközlekedésre van kihegyezve a téma. A kiállítás összterülete hatalmas, több szinten van elosztva. Érdekesség hogy minden járműnek kivan dolgozva a világítása, helyzetjelző, index... közlekednek az utcákon megállnak ha dugú van vagy jön a vonat. Millió szószerint millió emberke van lemodellezve a terepasztalon, melyek mindig valami érdekeset csinálnak, vagy humorosat. Szántanak, vetnek aratnak, olaj kutat fúrnak, ejtőernyőznek, aranyat mosnak, kocsit szerelnek, bankot rabolnak, utcát sepernek, gátat építenek tényleg nagyon sokszínű... Ennek egy hátránya van, hogy kb 1 óra nézelődés után lefárad az ember agya a túl sok feldolgozandó információtól. Megakarod nézni az összes kis mütyürt és értelmezni... :) Egyszerre ezt nem lehet befogadni.  A beugró studenteknek 7 EUR fejenként. Szerintem megéri, kisgyerekeket belehet fizetni külön tárlat vezetésre ahol elmagyaráznak nekik minden storyt. Egyik kedven részem az volt amikor megtaláltam annak az épületnek a modelljét amiben a kiállítás volt. Nos még az épületben lévő kiállítás is levollt modellezve és ment benne körbe körbe a kisvonat... :) A méretarányről annyit hogy egy emberke kb 1,5 cm.Sajnos nem csináltam olyan képet ahol gyufásdoboz vagy az ujjam mellette van. :) A lenti képen egy utcarészlet a wunderlandból és a városháza kivilágítva. A cikk a elején lévű képet a Hamburgi régi Speichersdat részlegről készítettem.

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://followmagor.blog.hu/api/trackback/id/tr182529338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

youNaCL 2010.12.21. 18:50:02

haha...

A képekre pillantva valóban nem látszik, hogy makettek/modellek!

magor 2010.12.22. 20:38:28

Lehet félreérthetően fogalmaztam, csak a bal alsó kép készült modellről, a többit valóságban fotóztam. :D
süti beállítások módosítása