Mi ez az oldal?

Magor József Sándor Hegedűs

____________________________ Hasznos tanácsokat, tapasztalatokat, élményeket, írok itt le. ERASMUS cserediák programmal kerültem egy évre Németországba. Ezen a blogon keresztül informálom az otthoniakat.

Friss topikok

  • magor: Küldök majd át tervlapokat hogy megtudd nézni, vannak még szép részei :) (2011.01.27. 23:24) Alvás lessz ! 10 percen belül ... :D
  • magor: Neked fagyhalál előjelei a puszta gondolatától is. :) (2011.01.26. 09:34) Patakzik a levegő
  • magor: Azért mert ez már fentről készült! :) (2011.01.21. 16:56) Sony Center behatolási útmutató :)
  • magor: Lehet félreérthetően fogalmaztam, csak a bal alsó kép készült modellről, a többit valóságban fotóz... (2010.12.22. 20:38) Miniatur Wunderland
  • magor: Hehe, jól érezted, az a következő post lessz.:) most értem haza Hamburgból a Miniatur Wunderland-b... (2010.12.19. 21:27) Apróságok

2010.10.08. 23:25 magor

Agyam eldobom! :)

Játék láncfűrész! Lehet van otthon is ilyen, én még nem láttam... Szétröhögtem magamat mikor ezt megpillantottam a játékboltban :D Mégis mit lehet ezzel játszani ? Gyakorolja a gyerek a favágást ? :D:D Ez annyira abszurd számomra!:) A héten nem igazán blogoltam, sorry :) Valahogy nem volt sosem nyugodt ráérős időszakom :) Intáztem a sulis ügyeket. Entwerfen projekt-ből egy templomtervezési feladatot kaptam Rostock városába. Igen összetett  az projekt, a megrendelőnek sok  konkrét elvárása van. Megszabta hány iroda, társalgó, öltöző, közösségi terem, kórusterem.... bla,bla kiegészítő helységre van szükség és ezek hány négyzetméteresek. Nem lessz egyszerű. Tegnap délután voltunk az Erasmusokkal egy Bowling Centerben, egész jól sikerült, Marine csinált képeket, ha meglesznek majd teszek fel belőle. Este a Block 7a-ban volt party, szerintem ezidáig a legjobb... :)  Hosszabb cikket akartam írni, de elbeszélegettük az időt Zalmannal (német lakótárs) Most fekvés van mert  reggel megyünk Berlinbe  :)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://followmagor.blog.hu/api/trackback/id/tr422357316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

youNaCL 2010.10.13. 23:17:43

He he... ekkora játék munkagépet még nem láttam, talán kis fúrógépet + kézi szerszámokat igen...

De nekem erről láncfűrészről inkább GTA-s emlékek ugranak be... :)

Nagyon tetszenek az ilyen képpel ilusztrált "rövid hírek", vagy mint a múltkori a 0,5 L-es ásványvizes petpalackal... Ezek az apróságok is nagyon sokat mutatnak a társadalom hozzáállásáról a dolgokhoz.. Bár ez most a láncfűrészre nem annyira igaz:) Ezt már múltkor írni akartam az ásványvizes bejegyzésedkor...

magor 2010.10.15. 17:27:24

Fogok majd írni ilyen apró dolgokat. Ezekkel nem telik sok időm és érdekesek is. Ha csak leírom 2 napi tevékenységem az nem biztos hogy mindig érdekfeszítő... :)
süti beállítások módosítása