Mi ez az oldal?

Magor József Sándor Hegedűs

____________________________ Hasznos tanácsokat, tapasztalatokat, élményeket, írok itt le. ERASMUS cserediák programmal kerültem egy évre Németországba. Ezen a blogon keresztül informálom az otthoniakat.

Friss topikok

  • magor: Küldök majd át tervlapokat hogy megtudd nézni, vannak még szép részei :) (2011.01.27. 23:24) Alvás lessz ! 10 percen belül ... :D
  • magor: Neked fagyhalál előjelei a puszta gondolatától is. :) (2011.01.26. 09:34) Patakzik a levegő
  • magor: Azért mert ez már fentről készült! :) (2011.01.21. 16:56) Sony Center behatolási útmutató :)
  • magor: Lehet félreérthetően fogalmaztam, csak a bal alsó kép készült modellről, a többit valóságban fotóz... (2010.12.22. 20:38) Miniatur Wunderland
  • magor: Hehe, jól érezted, az a következő post lessz.:) most értem haza Hamburgból a Miniatur Wunderland-b... (2010.12.19. 21:27) Apróságok

2011.08.28. 23:00 magor

Haladnak a projektek

Mióta az Angelis+Partner irodában dolgozom, többen kérdezték már tőlem, hogy mégis mit csinálok ott konkrétan. Jogos a feltevés hiszen kicsit furcsa módon cseppentem ott a munkába bele. Vajon mit bíznak rá egy újdonsült külföldi munkaerőre akinek nem ismerik a képességeit??...
Első feladatom a Wismari, St. Georgen templom 3D modellezése volt a már meglévő állapot rajzok alapján. Elégedettek voltak vele. Ezután mindenféle feladatokat kaptam párhuzamosan. Kedvencem a 3 dimenziós-virtualizációs munkák voltak. Készítettem a Gerogen templom bővítési terveit, modelleztem különböző torony és kilátó variációkat melyek alapján a polgármester kiválasztotta melyik variációt dolgozzuk ki az irodában részletesen. Voltam Rostock a St. Marien Kirche egy részét felmérni, melyet átépíteni fogunk. Készítettem látványterveket egy kolostor újjápítés/bővítés projekthez Mühlbergben. Jártam kint Bössow-ban egy kisebb településen ahol theodorittal magasság felmérést végeztünk a helyi Dorfkirche-ben. Majd ezen adatokat felszerkesztettem CAD programban. Készítettem templom bevilágítási variáciükat a Georgen templomhoz mely szintén a polgármesteri tárgyaláson landolt. Terveztem kisebb csomóponti megoldásokat épületszerkezeti kapcsolatokhoz.Gyártottam szép látványos homlokzati terveket.  Jártam Lühneburgban egy Männerhaus-t felmérni, mely egyébként  1370-ben épült. A falak szinte mesélik a történelmet.....
Nos ezalatt a 2 hónap alatt elég sok mindennel foglalkoztam, következtetésként azt tudom levonni. Hogyha látják, szorgalmas az ember és igyekszik legjobb  tudása szerint dolgozni akkor elfogadják hogy egy másik országból jövök és nem tökéletes a nyelvtudásom. Szöveges dokumentációk és műleírások készítésében egyáltalán nem vettem részt, ahhoz azért már egy jóval magasabb szintű nyelvtudás szükséges. Mondták is hogy emiatt ne aggódjak, ez egyáltalán nem elvárható még egy 1 év németországi cserediák élet sem. A mindennapokban jól megértjük egymást ennyi a lényeg. 

A Mühlbergi látványterveim projektjének kivitelezése már egész jól áll. Kaptam nemrég egy képet is róla, ezt bemutatom nektek a tervekkel együtt.

 
 
 
 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://followmagor.blog.hu/api/trackback/id/tr343186627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása